• English Website
  • راهنمای تشکیل پرونده برای دریافت خدمات مالی

    راهنمای تشکیل پرونده برای دریافت خدمات مالی

    1- اقدامات متقاضی
    1-1- ارسال اطلاعات اولیه و مدارک مربوطه: متقاضیان محترم جهت اخذ انواع خدمات مالی این صندوق شامل تسهیلات، مشارکت در سرمایه گذاری، صدور انواع ضمانت نامه و … لازم است آیین نامه ارزیابی را به طور کامل مطالعه و فایل ها را از لینک های زیر دانلود کرده؛ به همراه سایر موارد درخواست شده در فایل شامل مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده تسهیلات و ضمانت نامه تکمیل نموده و به نشانی الکترونیکی NanoFund.2011@gmail.com ارسال نمایند . بعد از یک روز کاری، دریافت اطلاعات تایید خواهد شد.

    نکته 1: بارگذاری مدارک و تشکیل پرونده برای متقاضیان استفاده از تسهیلات لیزینگ از طریق پرتال iranlabexpo.ir کارتابل خریداران و فروشندگان صورت می گیرد.
    نکته 2: تمامی فایل ها بایستی در قالب فایل الکترونیکی به این صندوق ارسال گردند، لازم به ذکر است ارسال مدارک به صورت فیزیکی مورد قبول نیست.
    نکته 3: نحوه طبقه بندی مدارک تشکیل پرونده در ارسال الکترونیکی باید از لینک نحوه طبقه بندی مدارک تشکیل پرونده دریافت و طبقه بندی گردد.
    نکته 4: ابتدا لازم است فایل نحوه طبقه بندی مدارک تشکیل پرونده، دریافت و مدارک متقاضی بر اساس آن به صورت الکترونیکی ارسال گردد .
    جهت دریافت فرم مورد نظر خود روی آن کلیک کنید :
    1. مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده تسهیلات و ضمانت نامه
    2. فرم اطلاعات درخواست تسهیلات و طرح
    3. فرم رضایتنامه اعتبار سنجی
    4. فرم مشخصات مدیران شرکت

    نکته 5: تنها در صورتی شرکت وارد مرحله ارزیابی می گردد که تمامی مدارک موردنیاز به صندوق ارسال گردد و تشکیل پرونده به طور کامل انجام گیرد.

    نکته 6: ارسال مدارک صرفاً جهت بررسی طرح و اعتبارسنجی شرکت می باشد و هیچ گونه تعهدی برای صندوق، بابت ارائه خدمات مالی ایجاد نمی کند .
    2-1- ارسال نامه درخواست: به منظور گزارش ارزیابی و اعتبارسنجی، متقاضی باید درخواست خود را به صورت کتبی همراه با ملحقات و پیوست ها به رایانامه صندوق ارسال نماید .
    3-1- در نامه درخواست ضمانت نامه باید مبلغ ضمانت نامه، نوع ضمانت نامه، ذینفع و تاریخ سررسید آن مشخصاً قید گردد .
    4-1- در نامه درخواست تسهیلات باید مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت، نوع تسهیلات و محل هزینه کرد آن مشخصاً قید گردد .
    2- اقدامات مربوط به صندوق توسعه فناوری نانو
    1-2- اعتبارسنجی و اعلام سقف اعتباری متقاضی: این مرحله شامل بررسی مدارک ارسالی از طرف متقاضی، اخذ استعلام های لازم و بازدید از محل فعالیت شرکت است که طی 10 روز کاری انجام می گیرد .
    2-2- تنظیم قرارداد: قرارداد و اسناد مربوط به درخواست متقاضی توسط واحد مربوطه تنظیم و به متقاضی به منظور انعقاد قرارداد اطلاع رسانی می شود .
    3-2- عقد قرارداد در محل صندوق: کلیه مدارک و ملزومات مهم به منظور عقد قرارداد توسط مسئول قراردادها به متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد

    جدول هزینه تشکیل پرونده ارزیابی و اعتبارسنجی:

    ردیف مبلغ تسهیلات درخواستی (ریال) هزینه ارزیابی (ریال)
    1 تسهیلات تا سقف 2.000.000.000 ریال 7.000.000
    2 تسهیلات بیش از مبلغ 2.000.000.000 تا سقف 5.000.000.000 10.000.000
    3 تسهیلات بالاتر از 5.000.000.000  

     

    0%